Jaha!

Idag har jag med familj varit i Västervik hos ögonläkaren med Linus och jag själv har varit hos tandläkaren där.
Det gick bra med Linus hos ögonläkaren. Han går ju på kontroll en gång i halvåret på grund av att han skelar med ögonen i mellanåt. Han hade jättebra syn på ena ögat, men på det andra hade han bara 0,75. Men han behöver inte glasögon iaf :). Men han kommer nog få det lite längre fram trodde läkaren. Vad jag fattar det som så har synen blivit sämre sen förra gången vi var på kontroll för läkaren sa ingenting om glasögon förra gången och vi fick heller inte se något resultat på synen.
Hos tandläkaren gick det också bra. Jag är inte lika nervös inför besöken längre och idag behövde jag inte lika mycket lustgas heller som jag brukar ha och dem lyckades faktiskt laga 2 tänder denna gången :P.
Så vi har varit hemifrån hela dagen idag, men det var lite drygt att behöva vänta på att få gå till tandläkaren efter Linus var färdig. Men, men, nu är vi hemma igen iaf :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0