Jaha!

Jahopp! Nu är jag tillbaka till bloggen efter några dagar. Visserligen har jag inte så mycket att säga för jag har jobbat väldigt mycket nu så jag har knappt haft någon fritid :S.
Jag har försökt att hjälpa min vän Lussan nu i ett par dagar med. Hon har varit väldigt depremerad på grund av vissa omständigheter. Jag blir lite orolig över henne när hon är nere för hon har så svårt att både äta och sova då, och det funkar inte när hon har både jobb och praktik att tänka på.

Jag hoppas att hennes problem löser sig och att personen det handlar om tar sitt förnuft till fånga och börjar förstå att Lussan verkligen bryr sig om honom.
Jag bryr mig om henne och vill inte se henne så nere. Önskar att jag kunde göra nåt för henne :S.

Lussan är världens goaste, underbaraste tjej och om "Han" inte kan förstå det så är han inte värd henne.

Ha det så länge :/


Kommentarer
Postat av: Lussan

Tack gumman du är för jävla söt. Älskar dig gumman. Tack för att du är extra mamma

2010-02-11 @ 18:21:21
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: Jossan

Han är inte värd henne!



Försökte få henne att sova här idag med men det ville hon inte.

Men hon skulle ringa om de va ngt.

2010-02-14 @ 23:26:15
URL: http://disgrace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0