Hej!

Idag var det måndag då. Är ledig idag och i morgon från apu:n :). Nu jobbar jag bara onsdag och torsdag, sen är jag färdig med apu:n, och då börjar sportlovet :P. Men det blir en hel del pluggande på lovet :/.
Har mått ganska risigt nu i ett par dagar. Har haft huvudvärk och mått allmänt dåligt :/, inget kul om man säger så.
Igår var det alla hjärtans dag och på morgonen när jag vaknade skulle jag gå ner och ta mig ett bloss och då låg det ett alla hjärtans dag kort, en chokladask, en påse med hjärtan i som man skulle lägga i badet så skulle det bli en himla massa bubblor och sen ett mobilsmycke på bänken i köket. Romantiskt eller :P.

Orkar inte skriva mer nu

Ha det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0