Är så jävla trött på allt, allt, allt.

Fan så trött jag är på att dem håller på att nedvärderar mig hela tiden. Jag orkar fan inte mera. Det är deras fel att jag mår som jag gör. Kan inte förstå varför dem gör så här mot mig. Jag älskar mina barn mer än mitt eget liv och jag vill bara ha mina barn här hos mig nu. Varför kan dem inte fatta det. Jag hittar på saker med mina älsklingar och mina barn saknar mig, det vet jag, men ändå hindrar dem mig från att träffa dem när jag vill. Allt ska ske på deras villkor även att vi har gemensam vårdnad. Jag orkar verkligen inte med detta jävla skit längre. Jag vill bara att vi ska komma överens utan att gå bakom ryggen på varann. Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska göra. Allt jag vill är att få ha mina barn... Visst, jag är sjuk. Jag äter medicin för depression, men det blir inte bättre. Varför??? För att jag inte får träffa mina barn när jag vill, jag saknar dem så mycket. Ofta så gråter jag i smyg för att jag saknar barnen. Dem vänder barnen emot mig, vilket får mig att inte må så speciellt bra. Dem får mig att tänka dumma tankar och göra dumma saker. Vad ska jag göra. Jag vill bara ha mina barn. Och hon skriver om MINA barn precis som det vore hennes barn, vilket svider ännu mer. Jag älskar mina barn överallt annat. Och jag håller vad jag lovar. Det är mina barn vi pratar om. MINA BARN. Det är bara massa prat om att jag har köpt det och det, bla bla bla. Vad har det med saken att göra. Det är väl ändå kärleken till barnen som är viktigast??? Jag tänker bara på mina barn. Dem behöver både sin mamma och pappa och dem behöver inte en mamma och pappa som bråkar hela tiden och dem behöver defenitivt inte några styvföräldrar som lägger sig i hur jag och pappan ska uppfostra barnen. Jag vill ha lugn och ro och inget mer trakasserier. Vi är vuxna människor. Varför ska vi inte kunna komma överens????????????????????

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0